Προφορική ιστορία και νέοι
Παρασκευή 14 Ιουλίου
«Προφορική ιστορία και νέοι»
Ημερίδα
18:00 – 19:30
Παλαιός Στρατώνας (Κεντρική πλατεία)
«Προφορική ιστορία και νέοι»
Ημερίδα
18:00 – 19:30
Παλαιός Στρατώνας (Κεντρική πλατεία)
Συντονισμός: Ρίκη Βαν Μπούσχοτεν, κοινωνικός ανθρωπολόγος, πρόεδρος της Ένωσης Προφορικής Ιστορίας (ΕΠΙ)
"Προφορική ιστορία και κινηματογραφική καταγραφή της με εκπαιδευτικές δράσεις από το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους",
Κώστας Κορρές, Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Νεανικού Πλάνου,
Νίκος Αναγνωστόπουλος, σκηνοθέτης, συνεργάτης Νεανικού Πλάνου
«Κρυμμένο σε κοινή θέα». ‘Ένα παιχνίδι χαμένων ιστοριών από το χθες στο σήμερα. Ένας νυχτερινός περίπατος στα χνάρια των «άλλων»
Μαρία Ανδρομάχη Χατζηνικολάου, εικαστικός ερευνήτρια, συμβασιούχος διδάσκουσα στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,
Σουμέλα Μακανίκα, Αρχιτέκτων Μηχανικός Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Επιμέλεια οπτικοακουστικής τεκμηρίωσης
Η Προφορική Ιστορία στη σχολική τάξη, Εισαγωγή της μεθοδολογίας της επιστήμης της προφορικής ιστορίας ως ερευνητικό εργαλείο στην Α/βάθμια Εκπαίδευση, Δυο παραδείγματα πρακτικής εφαρμογής
Ελένη Μπαρμπουδάκη, εκπαιδευτικός, ερευνήτρια, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Συζήτηση
"Προφορική ιστορία και κινηματογραφική καταγραφή της με εκπαιδευτικές δράσεις από το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους",
Κώστας Κορρές, Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Νεανικού Πλάνου,
Νίκος Αναγνωστόπουλος, σκηνοθέτης, συνεργάτης Νεανικού Πλάνου
«Κρυμμένο σε κοινή θέα». ‘Ένα παιχνίδι χαμένων ιστοριών από το χθες στο σήμερα. Ένας νυχτερινός περίπατος στα χνάρια των «άλλων»
Μαρία Ανδρομάχη Χατζηνικολάου, εικαστικός ερευνήτρια, συμβασιούχος διδάσκουσα στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,
Σουμέλα Μακανίκα, Αρχιτέκτων Μηχανικός Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Επιμέλεια οπτικοακουστικής τεκμηρίωσης
Η Προφορική Ιστορία στη σχολική τάξη, Εισαγωγή της μεθοδολογίας της επιστήμης της προφορικής ιστορίας ως ερευνητικό εργαλείο στην Α/βάθμια Εκπαίδευση, Δυο παραδείγματα πρακτικής εφαρμογής
Ελένη Μπαρμπουδάκη, εκπαιδευτικός, ερευνήτρια, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Συζήτηση